ΟΑΕΔ: “Κλείνει τις πόρτες” στο κοινό λόγω κορωνοϊού

Τη μετατροπή όλων των προαιρετικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) σε υποχρεωτικές ανακοίνωσε η διοίκηση του Οργανισμού για τη δραστική μείωση του συγχρωτισμού στις υπηρεσίες του, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για την αποφυγή της διασποράς του κορονοϊού.

Τα μέτρα αυτά εφαρμόζονται από σήμερα, Τετάρτη 11 Μαρτίου και θα είναι σε ισχύ έως και την Τρίτη 31 Μαρτίου 2020. Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του ΟΑΕΔ, η οποία ήδη απεστάλη στις υπηρεσίες του Οργανισμού, όλες οι προαιρετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες μετατρέπονται σε υποχρεωτικές.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν να λαμβάνουν τις παροχές, (όπως το επίδομα μακροχρόνια ανέργων, το ειδικό εποχικό επίδομα, κ.λπ.), καθώς και τις βεβαιώσεις (χρόνου ανεργίας, λήψης επιδόματος ανεργίας, κ.λπ.), αποκλειστικά και μόνο με την υποβολή αίτησης με ηλεκτρονικό τρόπο. Η διαδικασία εγγραφής στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ, καθώς και η αίτηση για το τακτικό επίδομα ανεργίας, θα συνεχίζεται στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) ανά την επικράτεια.

Επίσης, οι επιδοτούμενοι άνεργοι που λαμβάνουν επίδομα τακτικής ανεργίας και, μέχρι πρότινος, απαιτείτο η φυσική παρουσία τους στα ΚΠΑ2, από σήμερα μπορούν να δηλώνουν την παρουσία τους, στέλνοντας email στο ΚΠΑ2 της περιοχής τους.

Ο Οργανισμός αναφέρει ότι θα συνεχίσει να ενημερώνει έγκαιρα όλους τους πολίτες για όλα τα προληπτικά μέτρα, που λαμβάνονται, για την προστασία της δημόσιας υγείας και την απρόσκοπτη άσκηση των δικαιωμάτων τους.

Ο σύνδεσμος των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, που παρέχονται στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr), μέσω του οποίου μπορούν να επικοινωνούν οι άνεργοι με τον Οργανισμό, είναι: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/f?p=egiis.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, οι συναλλασσόμενοι παρακαλούνται να επικοινωνούν με την υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΑΕΔ, στον αριθμό 11320.