Έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου, με σχεδόν δύο στους τρεις (58%) να παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες μέσω κάποιας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, ενώ το 26% των καταναλωτών συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα εκγύμνασης και το 24% έκανε χρήση ψηφιακών προγραμμάτων περιήγησης σε μουσεία ή άλλα αξιοθέατα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι συνθήκες που βιώνουν οι καταναλωτές, έχουν ενισχύσει το αίσθημα γενναιοδωρίας, καθώς περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) των ερωτηθέντων, δήλωσε πως τον τελευταίο μήνα, έχει προχωρήσει σε δωρεά φιλανθρωπικού σκοπού μέσω Διαδικτύου.
Ειδικότερα:
1. Το 75% πραγματοποιούσε τακτικά βιντεοκλήσεις με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους
2. Το 58% έχει διαδικτυακή συνδρομή στο Διαδίκτυο σε υπηρεσίες όπως το Netflix ή το Amazon Prime Video
3. Το 36% παρακολούθησε κωμικές σειρές ή προγράμματα stand-up comedy στο Διαδίκτυο
4. Το 32% παρακολούθησε διαδικτυακές μουσικές συναυλίες
5. Το 31% έπαιξε βιντεοπαιχνίδια στο Διαδίκτυο
6. Το 30% έκανε μαθήματα μαγειρικής ή μαγείρεψε συνταγές που έχει διαβάσει στο Διαδίκτυο
7. Το 26% συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής
8. Το 24% επισκέφθηκε διαδικτυακά μουσεία ή άλλες τοποθεσίες ενδιαφέροντος
9. Το 22% έμαθε μια νέα γλώσσα στο Διαδίκτυο
10. Το 20% έπαιξε κουίζ με φίλους στο Διαδίκτυο