Οι δέκα πιο δημοφιλείς εμπειρίες κατά τη διάρκεια του περιορισμού

Έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου, με σχεδόν δύο στους τρεις (58%) να παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες μέσω κάποιας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, ενώ το 26% των καταναλωτών συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα εκγύμνασης και το 24% έκανε χρήση ψηφιακών προγραμμάτων περιήγησης σε μουσεία ή άλλα αξιοθέατα.

   Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι συνθήκες που βιώνουν οι καταναλωτές, έχουν ενισχύσει το αίσθημα γενναιοδωρίας, καθώς περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) των ερωτηθέντων, δήλωσε πως τον τελευταίο μήνα, έχει προχωρήσει σε δωρεά φιλανθρωπικού σκοπού μέσω Διαδικτύου.

Ειδικότερα:

 1. Το 75% πραγματοποιούσε τακτικά βιντεοκλήσεις με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους

   2. Το 58% έχει διαδικτυακή συνδρομή στο Διαδίκτυο σε υπηρεσίες όπως το Netflix ή το Amazon Prime Video

   3. Το 36% παρακολούθησε κωμικές σειρές ή προγράμματα stand-up comedy στο Διαδίκτυο

   4. Το 32% παρακολούθησε διαδικτυακές μουσικές συναυλίες

   5. Το 31% έπαιξε βιντεοπαιχνίδια στο Διαδίκτυο

   6. Το 30% έκανε μαθήματα μαγειρικής ή μαγείρεψε συνταγές που έχει διαβάσει στο Διαδίκτυο

   7. Το 26% συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής

   8. Το 24% επισκέφθηκε διαδικτυακά μουσεία ή άλλες τοποθεσίες ενδιαφέροντος

   9. Το 22% έμαθε μια νέα γλώσσα στο Διαδίκτυο

   10. Το 20% έπαιξε κουίζ με φίλους στο Διαδίκτυο