Τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους για τον διακανονισμό των οφειλών τους προς την εταιρεία θα έχουν από την 1η Σεπτεμβρίου οι καταναλωτές της ΕΥΑΘ ΑΕ. Αυτό αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης ΑΕ, υπενθυμίζοντας ότι οι καταναλωτές της έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν ηλεκτρονικά σε αλλαγή ονόματος χρήστη, επιστροφή εγγύησης, αντικατάσταση υδρομέτρου ή ειδοποιήσεις λογαριασμών. Οι προαναφερόμενες διευθετήσεις θα μπορούν να γίνονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της εταιρείας, στη διεύθυνση https://www.eyath.gr
Στην ίδια ανακοίνωση η εταιρεία γνωστοποιεί ότι πλέον οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα πληρωμής των λογαριασμών τους σε περισσότερα από 500 σημεία στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.