Σε 1.466 χιλιόμετρα ανήλθε πέρυσι το συνολικό μήκος των αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου στη χώρα και δεν παρουσίασε μεταβολή σε σχέση με το 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που συνέλλεξε από τον ΔΕΣΦΑ. Τα 512 χιλιόμετρα αφορούσαν στον κεντρικό αγωγό μεταφοράς αερίου υψηλής πίεσης και τα 954 χιλιόμετρα στους αγωγούς τροφοδοσίας των διαφόρων περιοχών της χώρας.
Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών μεταφοράς φυσικού αερίου ανήλθαν το 2019 σε 2.795 χιλ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 20,1% σε σχέση με το 2018, όταν οι αντίστοιχες δαπάνες ανήλθαν σε 2.328 χιλ. ευρώ. Οι δε επενδύσεις σε νέες υποδομές ανήλθαν σε 27.672 χιλ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 38,5% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επενδύσεις του 2018, οι οποίες ανήλθαν σε 44.976 χιλ. ευρώ.
Αναφορικά με τις συνολικές εισαχθείσες ποσότητες (παραλαβές) φυσικού αερίου στα σημεία εισόδου του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου (ΕΣΜΦΑ), το 2019 παρατηρήθηκε αύξηση 23,4% σε σχέση με το 2018. Επίσης, αύξηση 23,9% παρουσίασαν οι συνολικές εξαχθείσες ποσότητες (παραδόσεις) φυσικού αερίου από τα σημεία εξόδου του ΕΣΜΦΑ.
Το μεταφορικό έργο ανήλθε σε 1.217 εκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (Mtkm), παρουσιάζοντας αύξηση 2,4% σε σχέση με το 2018, που ήταν 1.188,5 εκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (Mtkm).
Παράλληλα, παρατηρήθηκε αύξηση του ποσοστού εισαγωγών φυσικού αερίου στα σημεία εισόδου ως προς την τεχνική δυναμικότητά τους, από 45,1% σε 47,6%, σε σχέση με το 2018. Αύξηση από 19,4% σε 23%, σημειώθηκε και στο ποσοστό παραδόσεων φυσικού αερίου στα σημεία εξόδου ως προς την τεχνική δυναμικότητά τους.