Η Hyundai αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση κατάταξης σε σχέση με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η παγκόσμια αξία της αυξήθηκε κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας τη μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Η Hyundai είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη.