Η Mercedes-Benz AG δήλωσε πως στοχεύει να βελτιώσει την κερδοφορία και τη δημιουργία κεφαλαίου μέσω μείωσης της βάσης κόστους, ενώ επιταχύνει τη στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η εταιρεία της Daimler AG δήλωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει το κόστος κατά περισσότερο από 20% μέχρι το 2025 σε απόλυτους όρους σε σχέση με τα επίπεδα του 2019, μέσω μειωμένων δαπανών, προσαρμογών χωρητικότητας και χαμηλότερου κόστους προσωπικού.
Η νέα στρατηγική της αγοράς, η οποία εστιάζει στον τομέα των πολυτελών προϊόντων, στοχεύει μια επιστροφή των πωλήσεων μεσαίο-υψηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης μέχρι το 2025 και την επίτευξη διψήφιου περιθωρίου.
«Η Mercedes-Benz θα αναλάβει δράσεις για τη βελτίωση και την αναβάθμιση της στρατηγικής της. Aυτές θα εστιάζουν στη βελτιστοποίηση της ισορροπίας μεταξύ του όγκου, της τιμής και του συνδυασμού καναλιών για να διασφαλιστεί βελτιωμένο περιθώριο από το τρέχον και το μελλοντικό χαρτοφυλάκιο» τόνισε η εταιρεία.
Επίσης εκτιμά ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες και οι δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης αναμένεται να μειωθούν περισσότερο από 20% μέχρι το 2025 σε σχέση με τα επίπεδα του 2019, ενώ το κόστος μεταβλητής θα μειωθεί κατά 1% ετησίως σε σχέση με το 2019, μέχρι το 2025.