ΟΠΕΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού

Από την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου έως νεωτέρας, η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) στην Αθήνα (Πατησίων 30) θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, σύμφωνα με την αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, με θέμα «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού».

Ειδικότερα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα στο νομό Αττικής και με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού (COVID-19), αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοινώνει τα ακόλουθα:

Για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν:

Για όλα τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 210-6241888 και για τα εξής επιδόματα:

Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238, e-mail: anapirika@opeka.gr.

Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206, e-mail: yperyl@opeka.gr.

Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103, e-mail: oikogeneiaka@opeka.gr.

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, Τ.Κ. 10170 Αθήνα).

Τα προαναφερόμενα ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.

Στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.

Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.