Ενίσχυση της διοικητικής ομάδας της Public-MediaMarkt

Η Public-MediaMarkt ανακοίνωσε ότι ενδυναμώνει την ομάδα της με την προσθήκη δύο στελεχών διεθνούς κύρους. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο Olaf van den Brink αναλαμβάνει τη θέση του Chief Operating Officer και ο Antoine Maccioni τη θέση του Chief Online & Revenue Officer της εταιρείας, έναν νέο ρόλο που θα συμβάλει στη δημιουργία μιας ξεχωριστής omnichannel εμπειρίας για τον καταναλωτή, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη στρατηγική της PMM για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη θέση της στην αγορά.

Αξιοποιώντας τη σημαντική τους τεχνογνωσία, οι Olaf Van den Brink και Antoine Maccioni θα επιταχύνουν την εξέλιξη της Public-MediaMarkt, με αιχμή του δόρατος τις υποδομές και τις νέες τεχνολογίες στους τομείς supply chain, ecommerce & marketplace.

Ο Olaf van den Brink διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διεθνείς κολοσσούς του ecommerce αλλά και των Logistics, ενώ έχει συμμετάσχει σε σημαντικά project της ολλανδικής αγοράς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συμβολή του στη δημιουργία των μεγαλύτερων υποδομών ηλεκτρονικού εμπορίου στη Δυτική Ευρώπη, για τη marketplace πλατφόρμα bol.com. Προηγουμένως, είχε συνεργαστεί επί δέκα χρόνια με τη διεθνή εταιρεία CEVA Logistics σε διάφορους ρόλους.

O Antoine Maccioni είναι ένα στέλεχος με εικοσαετή εμπειρία στο omnichannel retailing. Μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Omnichannel & Operation Executive Vice President (EVP) στη βρετανική Tesco ενώ, προηγουμένως, είχε εργαστεί για πολλά χρόνια σε ανώτερες διοικητικές θέσεις στην Carrefour, επιβλέποντας σημαντικές διεθνείς αγορές όπως η Μέση Ανατολή, η Αφρική, η Ασία, η Λατινική Αμερική και η Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του στο λιανικό εμπόριο, έχει φέρει σε πέρας μια σειρά από omnichannel στρατηγικές εταιρικού μετασχηματισμού, εφαρμόζοντας νέες επιχειρηματικές πρακτικές και βέλτιστες μεθόδους.

Ο Joern Taubert, CEO της Public-MediaMarkt δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της PMM δύο κορυφαία στελέχη, με διεθνή εμπειρία. Η τεχνογνωσία τους θα είναι καθοριστική για την αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας, ενισχύοντας έτσι την ηγετική μας θέση στον τομέα του e-commerce και του omnichannel λιανεμπορίου.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που τους έχουμε κοντά μας, στην προσπάθειά μας για συνεχή βελτίωση της ζωής των καταναλωτών, μέσα και έξω από το σπίτι».