Με δραματική πτώση 44% στα έσοδα από επιβατικές μεταφορές και αύξηση 0,18% στις εμπορευματικές μεταφορές έκλεισε το 2020 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε σύγκριση με το 2019. Τα μέτρα που υποχρεώθηκε να λάβει η Πολιτεία για την αντιμετώπιση της πανδημίας ήταν ο κύριος λόγος για τη σοβαρή μείωση των εσόδων, αλλά δεν έλειψαν και τα προβλήματα στην υποδομή, μερικά εξ αυτών χρόνια και άλλα εξαιτίας σοβαρών καιρικών φαινομένων.
Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει η Εταιρεία, παρά το δυσοίωνο οικονομικό περιβάλλον και την αβεβαιότητα των εξελίξεων στο άμεσο μέλλον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προστάτευσε τους εργαζομένους της: ουδείς εργαζόμενος έχασε τη δουλειά του, ουδείς ετέθη σε αναστολή εργασίας και η εταιρεία έχει πλέον νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η οποία περιλαμβάνει και το τεχνικό προσωπικό.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει ότι είναι συνεπής και στο επενδυτικό της πρόγραμμα, και μάλιστα μέσα στο 2020, ξεκίνησε την αναβάθμιση του μηχανοστασίου της Θεσσαλονίκης, ολοκλήρωσε την ανακατασκευή του πρώτου εκ των πέντε νέων συρμών που θα ενταχθούν άμεσα στον στόλο της και μεταφέρθηκε σε καινούρια γραφεία στο κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του ΦΙΞ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει επίσης ότι οι επενδύσεις της για το 2020 άγγιξαν τα 70 εκ. ευρώ και ο προγραμματισμός για το επόμενο διάστημα αναμένεται να είναι εξίσου σημαντικός με στοχευμένες επενδύσεις που θα αφορούν αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό, προμήθεια νέου σύγχρονου τροχαίου υλικού, αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των εγκαταστάσεων σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης, δραστηριοποίηση στον τομέα logistics (αξιοποιώντας την αποθήκη της στο Θριάσιο), καθώς και νέες προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού, ενέργειες που αποσκοπούν στην αναδημιουργία της εταιρικής της εικόνας.
Παράγοντες της εταιρείας τόνιζαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πιστή στις δεσμεύσεις της για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών της και με στόχο την αποτελεσματική υλοποίηση των στρατηγικών επενδύσεών της, συνεισφέρει τα μέγιστα στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.