ΟΠΕΚΑ: Διευκρινίσεις για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών για το voucher των 200 ευρώ

Διευκρινίσεις σχετικά με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών που υποβάλλουν αίτηση για το voucher των 200 ευρώ παρέχει ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

Συγκεκριμένα, ο ΟΠΕΚΑ επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση ότι οι πολίτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα στην αίτησή τους για το voucher των 200 ευρώ μπορούν να εισέρχονται στo Help Desk του προγράμματος: https://digital-access.gov.gr/voitheia. Όπως σημειώνει, στο σύνδεσμο αυτό θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη.

«Το καλύτερο βεβαίως είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο. Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το πρόγραμμα "Ψηφιακή Μέριμνα" υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα, ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών» αποσαφηνίζει ο ΟΠΕΚΑ.