Βελτιώθηκε το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, λιγότερο ωστόσο από ό,τι αναμενόταν καθώς οδεύουμε στον Ιούνιο, αφού οι καταναλωτές παρέμειναν επιφυλακτικοί παρά τη μείωση του αριθμού των κρουσμάτων και των βελτιωμένων προοπτικών ανάπτυξης για τη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Το ινστιτούτο GfK ανακοίνωσε ότι ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος σημείωσε άνοδο στις -7 μονάδες έναντι των -8,6 μονάδων τον προηγούμενο μήνα.
Οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για μεγαλύτερη άνοδο, στις -5,2 μονάδες.
Οι καταναλωτές ήταν πιο αισιόδοξοι αναφορικά με την προσωπική τους κατάσταση, καθώς και συνολικά για τις οικονομικές εξελίξεις, αλλά η τάση τους για αγορές επιδεινώθηκε μετά από τρεις συνεχόμενους μήνες ανόδου.
Ο αναλυτής της GfK, Rolf Buerkl, τόνισε πως η πτώση στον αριθμό των κρουσμάτων και η περαιτέρω πρόοδος με τους εμβολιασμούς άνοιξαν τον δρόμο για περαιτέρω μέτρα χαλάρωσης στις επόμενες εβδομάδες.
«Προς το παρόν, αυτό τροφοδοτεί κυρίως την οικονομική αισιοδοξία και δημιουργεί μία αίσθηση νέας αρχής» τόνισε ο Buerkl, προσθέτοντας ότι οι επιλογές για να ξοδέψουν χρήματα ήταν πολύ περιορισμένες σε πολλά μέρη της χώρας παρά τα πρώτα βήματα για την άρση των περιορισμών.