Το μέγεθος της κινεζικής αγοράς όπως αποτύπωνεται από τις πωλήσεις λιανικής

Οι πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα αναμένεται να φτάσουν στα 44 τρισεκατομμύρια γουάν (περίπου 6,8 τρισεκατομμύρια δολάρια) το 2021, όπως δήλωσε ένας αξιωματούχους χθες.

Η παραπάνω εκτίμηση της αύξησης των πωλήσεων λιανικής αναμένεται ότι θα αντιπροσωπεύει μία ετήσια αύξηση περίπου 12,5% από την προηγούμενη χρονιά και 8% από το 2019, δήλωσε ο Γουάνγκ Μπιν, ένας αξιωματούχος του υπουργείου Εμπορίου στη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου.

Σε σχέση με τη μηνιαία ανάπτυξη στο δεύτερο εξάμηνο του 2020, η ετήσια τάση αύξησης της κατανάλωσης θα είναι «χαμηλή-μετά την αύξηση» κατά το υπόλοιπο της χρονιάς, προσθέτοντας ότι η κατανάλωση στην Κίνα θα συνεχίσει τη σταθερή ανάπτυξή της, στο τέταρτο τρίμηνο.

Για τον επικείμενο εορτασμό της Εθνικής Ημέρας της Κίνας, για την οποία αναμένεται αυξημένη κατανάλωση προϊόντων, το Πεκίνο ενισχύει την εποπτεία της αγοράς και τη διάθεση αποθεμάτων για να διασφαλιστεί η απαραίτητη τροφοδοσία στα είδη καθημερινής χρήσης, σύμφωνα με τον Γουάνγκ.

Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι οι πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών ειδών στην Κίνα κατέγραψαν ετήσια αύξηση κατά 2,5% στα 3,44 τρισεκατομμύρια δολάρια τον Αύγουστο, σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής στην Κίνα.