«One – Stop Hub» από την Eurobank για τους κατοίκους εξωτερικού

Τη δημιουργία μονάδας κατοίκων εξωτερικού, με στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση σε μία πληθώρα συγκεντρωμένων προϊόντων και υπηρεσιών προς πελάτες διαμένοντες εκτός Ελλάδας, ανακοίνωσε η Eurobank, έχοντας παρουσία σε έξι χώρες.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, υλοποιώντας τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στον πελάτη 24/7, όπου και εάν εκείνος βρίσκεται, η Eurobank δημιουργεί ένα "One – Stop Hub" για την εξυπηρέτηση αλλοδαπών και ομογενών που διαμένουν και εργάζονται εκτός Ελλάδος, παρέχοντας ένα οικοσύστημα που διευκολύνει την πρόσβαση σε μια πληθώρα εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών βάσει των τραπεζικών και επενδυτικών τους αναγκών.

Ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking της Eurobank, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Η Eurobank δημιούργησε το One stop hub – Κάτοικοι Εξωτερικού, μια εξειδικευμένη ομάδα στελεχών, που έχει αποκλειστικό σκοπό την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μη κατοίκων όλων των εθνικοτήτων, με προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες για την κάλυψη των επενδυτικών, στεγαστικών και λοιπών τραπεζικών αναγκών τους στην Ελλάδα.

Ανοίγουμε νέους δρόμους εξυπηρέτησης για πελάτες που ζουν και δραστηριοποιούνται σε ξένες αγορές, ενισχύουμε το διεθνή μας χαρακτήρα και συμβάλλουμε στη συλλογική προσπάθεια να αναδειχθεί η Ελλάδα ελκυστικός προορισμός επένδυσης αλλά και μετεγκατάστασης.».

Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να επωφεληθούν από το ισχυρό ψηφιακό υπόβαθρο της Τράπεζας και τη phygital εξυπηρέτηση και αποκτούν πρόσβαση σε δέσμη προϊόντων και υπηρεσιών όπως εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση για κάλυψη των τραπεζικών τους αναγκών στην Ελλάδα, χορήγηση στεγαστικού για αγορά ακινήτου ή/και επισκευαστικού δανείου και με εξ αποστάσεως διαδικασία και δυνατότητα παροχής συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών από εξειδικευμένες τρίτες εταιρείες των οικείων κλάδων σχετικά με την υπαγωγή στα προγράμματα φορολογικών κινήτρων και χορήγησης αδειών διαμονής, καθώς και υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα.

Επίσης, ανάλογα με το προφίλ και τις ανάγκες του κάθε πελάτη, δίνει τη δυνατότητα παραπομπής στην εξειδικευμένη υπηρεσία Private Banking για προσωπική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, δυνατότητα πρόσβασης στις Διεθνείς Αγορές καθώς και σε λύσεις που παρέχονται μέσω της Eurobank Asset Management ΑΕΔΑΚ.

Τέλος προσφέρει πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες της Eurolife Ασφαλιστικής με τη διαμεσολάβηση της Τράπεζας, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών του εξωτερικού μέσω των εξειδικευμένων International v-Banking Relationship Managers, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι για το διεθνές πελατολόγιο της Τράπεζας και ειδική τηλεφωνική γραμμή EuroPhone International Banking (+30 210 9555345) που εξυπηρετεί, αποκλειστικά, τους πελάτες που διαμένουν εκτός Ελλάδος.

Παράλληλα η Τράπεζα διαθέτει το εξειδικευμένο International Retail Branch, στο κέντρο της Αθήνας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση πελατών που επιθυμούν να επενδύσουν σε άδεια διαμονής ή να υπαχθούν σε πρόγραμμα φορολογικών κινήτρων.

Επιπλέον, το σύνολο του Δικτύου Καταστημάτων της Τράπεζας παραμένει στη διάθεση των International πελατών μας, για την εξυπηρέτησή τους κατά τη διάρκεια της φυσικής τους παρουσίας στην Ελλάδα.