Ξεπέρασαν κάθε όριο οι αυξήσεις στα καύσιμα

Αδάμ Αλεξόπουλος

Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στραγγίζοντας τους οικογενειακούς και επιχειρηματικούς προϋπολογισμούς, με αποτέλεσμα το επιπλέον κόστος να μετακυλίεται στις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών.

Χαρακτηριστικό είναι ότι μέση τιμή λιανικής στην Αττική, σύμφωνα με το Καθημερινό Δελτίο Επισκόπησης Τιμών Υγρών Καυσίμων, την Κυριακή 8 Μαΐου ανερχόταν στα 2 ευρώ και 15 λεπτά το λίτρο, ενώ στις υπόλοιπες περιοχές η μέση τιμή ξεπερνούσε κατά πολύ τα 2 ευρώ και 17 λεπτά. «Πρωταθλητής» στην ακρίβεια της βενζίνης στέφθηκε ο Νομός Κυκλάδων, όπου η μέση τιμή στην αντλία των πρατηρίων υγρών καυσίμων άγγιξε τα 2 ευρώ και 35 λεπτά.

Δείτε αναλυτικά τον πίνακα

Νέα αύξηση σήμερα στην χονδρική τιμή

Και δεν φτάνει αυτό, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, Γιώργο Ασμάτογλου που μίλησε στη «Ζούγκλα» σήμερα, Τρίτη 10 Μαΐου υπήρξε μία ακόμα αύξηση 11 ευρώ στα 1.000 λίτρα στην χονδρική τιμή. 

Δείτε τον πίνακα

Σε ερώτηση για το που οφείλεται η αύξηση, υποστήριξε ότι «οφείλεται σε χρηματιστηριακές πιέσεις, οι οποίες είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Αυτές είναι απ' έξω. Τώρα αν υπάρχουν και κερδοσκοπικά παιχνίδια και μέσα στην Ελλάδα δεν ξέρω», ωστόσο εξέφρασε την πεποίθηση ότι με το δικό του το μυαλό «είναι και κερδοσκοπικά παιχνίδια εσωτερικού».

Ακολούθως ο κ. Ασμάτογλου απαντώντας αν είναι επαρκή τα μέτρα που έχουν παρθεί από την κυβέρνηση ήταν αφοπλιστικός. «Όχι» ήταν η απάντηση του και συνέχισε λέγοντας ότι «τα μέτρα που έχουν παρθεί είναι λίγο για να βοηθήσουν τα ασθενέστερα στρώματα. Να βοηθήσουν οικονομικά την αποδυναμωμένη οικογένεια, όσον αφορά την αγοραστική της δύναμη», σημειώνοντας ότι δεν είναι μέτρα για να μπορεί να βοηθηθεί η οικονομία, για να βοηθηθεί ο πρωτογενής τομέας και οι υπηρεσίες. 

Ο κ. Ασμάτογλου μίλησε και άλλα ενδιαφέροντα, μεταξύ των οποίων, που εντοπίζει τα κερδοσκοπικά παιχνίδια, για την μείωση κατά 30% του τζίρου των πρατηρίων υγρών καυσίμων, αλλά και ποια είναι τα αίτια που έχουν φέρει σε δυσμενή κατάσταση τους πρατηριούχους.

Ακούστε τη συνέντευξη