Τι «σαρώνουν» οι Έλληνες καταναλωτές υπό τον φόβο του κορωνοϊού

Επιδρομή στα σούπερ μάρκετ, στα e-shops, στις λαϊκές αγορές, και στα mini markets καταγράφει η αγορά, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές σπεύδουν να προμηθευτούν ό,τι πιστεύουν ότι είναι απαραίτητο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Η φρενίτιδα των καταναλωτών εντείνεται όσο περνούν οι ημέρες, αυξάνονται τα κρούσματα και οι εκτιμήσεις των ειδικών σημειώνουν ότι τα δύσκολα είναι μπροστά αν δεν προσέξουμε.

Με τη μέτρηση της Nielsen να καταγράφει αύξηση 721% των πωλήσεων υγρών καθαριστικών/απολυμαντικών, επταπλασιασμό των πωλήσεων σε μαντιλάκια και αντιβακτηριδιακά, πενταπλασιασμό των πωλήσεων σε αντισηπτικά υγρά, ενώ στα τρόφιμα πρώτο στις προτιμήσεις ήταν το αλεύρι (+141,9%), τα ζυμαρικά (140,1%), το ρύζι (126,2%) και το γάλα εβαπορέ (90,7%).

Ειδικότερα οι πωλήσεις προϊόντων Οικιακής Χρήσης και Προσωπικής Περιποίησης κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα.

Τα Τρόφιμα & Ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα Φρέσκα και Επί Ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν άνοδο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.), στο +17%.

Σύμφωνα με τη Nielsen, το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου παρουσίασε η Θεσσαλονίκη, με 36,4%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.