Η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης H&M ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της υποχώρησαν 57% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε τοπικό νόμισμα, στο διάστημα 1η Μαρτίου-6 Μαΐου, καθώς ο κορονοϊός και οι περιορισμοί για την αντιμετώπισή του προκάλεσαν το κλείσιμο των περισσότερων καταστημάτων της.
«Από το τέλος Απριλίου και μετά, η H&M άρχισε να ανοίγει εκ νέου σταδιακά τα καταστήματά της σε σειρά αγορών.
Σε αυτές τις αγορές που έχουν αρχίσει να λειτουργούν, η κίνηση στα καταστήματα είναι αρχικά ιδιαίτερα μικρή», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Οι online πωλήσεις αυξήθηκαν 32% κατά την ίδια περίοδο.