Διπλή (επι)βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος – Αργυρό βραβείο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ένα αργυρό βραβείο για τη συνέπεια και τις επιδόσεις μας στην εφαρμογή πρακτικών Εταιρικής Υπευθυνότητας για το 2019. Ένας Τιμητικός Έπαινος, ο μοναδικός, για την πολύτιμη προσφορά μας με όλα τα προγράμματα και δράσεις μας για τον Άνθρωπο. Και μια μεγάλη χαρά γιατί η πρώτη συμμετοχή της ΑΒ Βασιλόπουλος στο CRI (Corporate Responsibility Index), κορυφαίο παγκοσμίως εργαλείο αντικειμενικής αξιολόγησης των επιδόσεων σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ανέδειξε και επιβράβευσε το υψηλό αίσθημα Εταιρικής Υπευθυνότητας, που διακατέχει καθετί που κάνουμε, κάθε μέρα.

Μέσααπόμιαδύσκοληαλλάπολύαξιόπιστηδιαδικασία, αξιολογήθηκανοιπολιτικέςμαςσε όλα τα εργασιακά θέματα όπως προγράμματα ασφάλειας, Υγείας, καθώς και η δίκαιη διαχείριση μεταξύ όλων των εργαζομένων μας. Αξιολογήθηκαν οι επιδόσεις μας σε σχέση με τους πελάτες και τους προμηθευτές μας, αλλά και θέματα που αφορούν στην υπευθυνότητα και την ποιότητα. Αξιολογήθηκε η δέσμευσή μας για μείωση πλαστικού και σπατάλης τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αλλά και οι ενέργειές μας για τον περιορισμό του διοξειδίου του άνθρακα και οι πρακτικές μας απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Αξιολογήθηκε, και η δέσμευσή μας απέναντι στην κοινωνία, η οποία είναι, άλλωστε, η βάση και ο σκοπός της δραστηριότητάς μας.

Εκεί χτυπάει η καρδιά μας, μέσα από τα καταστήματά μας που δηλώνουν καθημερινά το παρών σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας. Εκεί όπου με πολλούς γνωριζόμαστε με τα μικρά μας ονόματα, και σε όλους οφείλουμε μια πρόθυμη εξυπηρέτηση, με ένα χαμόγελο. Γνωρίζουμε, όμως, ότι υπάρχει και ένα μέρος της κοινωνίας που για πολλούς λόγους δυσκολεύεται να φθάσει στα καταστήματά μας. Και για αυτούς, είμαστε εκεί, με απόλυτη προτεραιότητα σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Είμαστε χαρούμενοι που η δέσμευσή μας για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους αναγνωρίζεται πλέον και από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (Corporate Responsibility Institute), αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα του δείκτη Εταιρικής Υπευθυνότητας (CorporateResponsibilityIndex, CRIndex) του βρετανικού Ινστιτούτου διεθνούς αναφοράς “BusinessintheCommunity”.

Γιατί στην ΑΒ Βασιλόπουλος, είμαστε εδώ για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, αλλά, πάνω από όλα, για να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για όλα όσα έχουν «αξία» για σένα.

Λίγα λόγια για το κοινωνικό αποτύπωμα της ΑΒ Βασιλόπουλος

Το 2019 προσφέραμε μέσα από τα προγράμματά μας δωρεές αξίας€3,1 εκατ. Με τη συμβολή των ανθρώπων μας και των πελατών μας ενισχύσαμε250φορείς που στηρίζουν συνολικά123.000συνανθρώπους μας. Με τα προγράμματά μας αποδεικνύουμε στην πράξη ότι η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτυπώνεται σε κάθε βήμα μας. Αποτελεί ζωτικό κομμάτι της ιστορίας, του παρόντος και του μέλλοντος του brand μας.

Μέσα από το πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ προσφέραμε πάνω από 200.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων.

Τα ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΓΑΠΗΣ γέμισαν το «τραπέζι» τοπικών φορέων με 868.000 γεύματα αξίας 2,6 εκατ. ευρώ.

Τα καταστήματά μας με τη Συγκέντρωση Τροφίμων είναι εκεί για τοπικά ιδρύματα και φορείς.

Με τα προϊόντα καλού σκοπού και τα κουπόνια αλληλεγγύης προσφέραμε 30.433 ευρώ που αντιστοιχούν σε 10.144 γεύματα για την  ενίσχυση των τοπικών φορέων.

Με τα προγράμματα στήριξης των Ελλήνων παραγωγών -το 90% των προμηθευτών μας- ενισχύουμε των πρωτογενή τομέα και τις τοπικές οικονομίες.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ.

Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.