Public: Νο. 1 στο ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο

0
2

Σε νέα δομή έχει προχωρήσει η Public-MediaMarkt για να υποδεχτεί την επόμενη μέρα. Δημιουργώντας το eCommerce Business Unit και το Retail Business Unit, η εταιρεία αναπροσάρμοσε τις προτεραιότητές της για να αναδειχθεί ως ο κορυφαίος retailer του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου.
 

Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του CEO της εταιρείας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η διεύθυνση Retail Business Unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή.
 

Η αναδιοργάνωση αυτή υποστηρίζεται από ένα μεγάλο πλάνο επενδύσεων, που φτάνει τα 26 εκατ. ευρώ για τα επόμενα δύο χρόνια και εστιάζει στους τομείς του ecommerce & marketplace, τη supply chain, τις υποδομές και τις νέες τεχνολογίες.

Ιδιαίτερη ανάπτυξη έχει σημειώσει και το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων και η προσφορά ακόμα περισσότερων επιλογών στους επισκέπτες με πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Χρήστος Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Public-MediaMarkt

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Public-MediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης, έκανε τις εξής δηλώσεις: «Το Public είναι ο #1 ecommerce retailer στην ελληνική αγορά. Με τη βεβαιότητα ότι το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα. Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: Τη #1 θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατά συμπληρωματικά brands, Public και Media Markt. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας καθώς και για το 2019 η συνεισφορά του ecommerce στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας είναι 20%. Με αφετηρία τα παραπάνω συστατικά έχουμε ήδη στρέψει την ενέργεια και τις επενδύσεις μας σε τεχνολογίες, logistics, ανθρώπινο ταλέντο και εμπειρία από πολύ πιο ώριμες αγορές του εξωτερικού. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.»