Σοβαρά προβλήματα στις πληρωμές μέσω τηλεφώνου, τις μεταφορές ποσών και άλλες τραπεζικές εργασίες αντιμετωπίζουν οι πελάτες της Alpha Bank, καθώς από ότι καταγράφεται δεν ακολουθούν πιστά τις οδηγίες που τους δίδονται και μπλοκάρουν την πρόσβασή τους.
Η Alpha Bank ενημερώνει τους πελάτες να σβήσουν την εφαρμογή myAlpha Mobile και να της κατεβάσουν ξανά, καθώς υπάρχει πρόβλημα μετά από αναβάθμιση. Συγκεκριμένα, από εχθές το βράδυ η Alpha Bank ενημερώνει τους πελάτες της μέσω SMS ή μηνύματος στο Viber να σβήσουν και να κατεβάσουν ξανά την εφαρμογή της στα smartphones.
Κι εκεί αρχίζουν τα προβλήματα. Οι πελάτες της τράπεζας κάνουν απεγκατάσταση και αντιμετωπίζουν το… χάος. Οι περισσότεροι δεν θυμούνται τα στοιχεία που πρέπει να ξαναπεράσουν στη νέα εφαρμογή για να γίνει αντιστοίχιση με τους λογιαριασμούς τους. Τα μηνύματα προς την τράπεζα «πέφτουν βροχή». Οι αρμόδιες υπηρεσίες προσπαθούν αλλά λύση δεν βρίσκεται σε όλες τις περιπτώσεις.
Οι χρήστες της εφαρμογής και πελάτες της τράπεζας κάτι πατούν λάθος, κάτι δεν βάζουν σωστά, κάτι άλλο δεν κατάλαβαν και η εφαρμογή κλειδώνει. Το τελευταίο μήνυμα που αντικρίζουν αναφέρει ότι για το πρόβλημά τους θα πρέπει να επισκεφθούν κάποιο από τα υποκαταστήματα της Alpha Bank. Συνωστισμός, από το πρωί, ουρές εκτός τραπέζης και βεβαίως εκνευρισμός και διαμαρτυρίες.
Το πρόβλημα φαίνεται να ήταν η νέα επιλογή για αποστολή myAlpha Code μέσω push notification, καθώς από την ώρα που έχει ενεργοποιηθεί το εν λόγω χαρακτηριστικό στην ιστοσελίδα της, η εφαρμογή πλέον δεν ανταποκρίνεται. Αφού κάνουν εγκατάσταση εκ νέου την εφαρμογή, τους ενημερώνει για τα push notifications του Alpha Web Banking, τα οποία δεν ήταν ενεργά μέχρι σήμερα.
Το περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο update στην εφαρμογή, αλλά η εταιρεία ζητάει εκ νέου εγκατάσταση και set-up της εφαρμογής, κάτι που ίσως εκνευρίσει κάποιους πελάτες της τράπεζας. Όπως και να έχει, μετά την επανεγκατάσταση, και αν ο πελάτης δεν κάνει κάποιο λάθος, όλα φαίνεται να λειτουργούν κανονικά.