Autohellas: Στα 43,8 εκατ. ευρώ τα EBITDA το γ’ τρίμηνο

0
3

Πωλήσεις σε ενοποιημένο επίπεδο ευρώ 149,2 εκατ. μειωμένες κατά 7% από το 2019, EBITDA ύψους ευρώ 43,8 εκατ. και κέρδη μετά φορών ευρώ 12,1 εκατ. μειωμένα κατά 46% από το 2019 κατέγραψε η Autohellas κατά το 3ο τρίμηνο 2020, που λόγω εποχικότητας είναι πάντα το πιο σημαντικό στην διαμόρφωση της κερδοφορίας, όπως σημειώνει η εισηγμένη σε σχετική ανακοίνωση.

Η προσθήκη της δραστηριότητας του τρίτου τρίμηνου οδήγησε το εννεάμηνο στα ευρώ 360,6 εκατ. πωλήσεις, το EBITDA στα ευρώ 101,5 εκατ. και τα Κέρδη μετά φόρων στα ευρώ 13,2 εκατ. μειωμένα κατά 67% από το 2019.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η μερική αποκατάσταση των τουριστικών αφίξεων ενεργοποίησε τις βραχυχρόνιες μισθώσεις που κινήθηκαν ωστόσο σε επίπεδο εσόδων σημαντικά χαμηλότερο  από το 2019 και αντίστοιχο των τουριστικών αφίξεων ακόμη και για το περιορισμένο διάστημα της ενεργής τουριστικής περιόδου (δηλαδή μετά τις 15/7).

Αντίθετα, ο κλάδος των μακροχρόνιων μισθώσεων εμφάνισε συνολικά αύξηση, παρά το διάστημα του lockdown που κόστισε σε νέες μισθώσεις μετριάζοντας έτσι την απώλεια στο συνολικό κύκλο εργασιών από ενοικιάσεις.

Παράλληλα, στο 3ο τρίμηνο 2020 οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εμφάνισαν σημαντική αύξηση, ενισχύοντας τόσο τις ταμειακές ροές όσο και τα αποτελέσματα του Ομίλου, δεδομένου ότι η εταιρεία έπρεπε να διαχειριστεί τον ενεργό στόλο της προσαρμοσμένη στις μειωμένες τουριστικές αφίξεις.

Ο κλάδος της εμπορίας καινούργιων αυτοκινήτων στο 3ο τρίμηνο του έτους επέστρεψε στην κανονικότητα, καταγράφοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 7,5% με τη ζήτηση από ιδιώτες να ανακάμπτει σημαντικά και με τις εισαγωγικές εταιρείες (χονδρική) αλλά και τη λιανική του Ομίλου να σημειώνουν πολύ καλές επιδόσεις συνεχίζοντας την δυναμική του 2019, τόσο σε μερίδια αγοράς όσο και σε κερδοφορία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος κατά το 9μηνο 2020 πέτυχε σημαντική βελτίωση  των  καθαρών ταμιακών ροών με αποτέλεσμα ο καθαρός δανεισμός να είναι μειωμένος κατά ευρώ 54,4 εκατ. από τις αρχές του 2020 αλλά και η διαθέσιμη ρευστότητα να είναι ιδιαίτερα αυξημένη.