Κατά 6,2% υποχωρεί η μετοχή της Tupperware Brands στις προσυνεδριακές συναλλαγές, καθώς η εταιρεία προϊόντων αποθήκευσης τροφίμων εμφάνισε κέρδη στο δ΄ τρίμηνο που ήταν χαμηλότερα των προσδοκιών.
Τα καθαρά κέρδη του τριμήνου μέχρι τις 26 Δεκεμβρίου διαμορφώθηκαν στα 21,8 εκατ. δολάρια ή 41 σεντς ανά μετοχή, έναντι ζημιών 71,7 εκατ. Δολαρίων ή 1,47 δολαρίων ανάσα μετοχή πριν από ένα χρόνο.
Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 14 σεντς, έναντι των προ φόρων ζημιών 63 σεντς ανά μετοχή στο προηγούμενο έτος.
Οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 71 σεντς ανά μετοχή.
Τα έσοδα αυξήθηκαν 17,4% στα 489,6 εκατ. δολάρια, ενώ οι μέσες εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 449 εκατ. δολάρια.
«Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν, δείχνουν ότι οι προσπάθειές μας να διορθώσουμε τις βασικές μας δραστηριότητες αρχίζουν να φέρνουν καρπούς καθώς οι πωλήσεις μας πλέον δεν συναντούν γεωγραφικά εμπόδια καθώς αναπτύσσονται μέσω των πλατφόρμων μέσων κοινωνικής δικτύωσης», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Miguel Fernandez.