Η διοίκηση της Interamerican ανακοίνωσε στους εργαζομένους της την απόφαση να δοθεί σε όλους έκτακτη, επιπλέον των ημερών της αργίας, άδεια. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, ολοκληρώθηκε και έχει τεθεί σε λειτουργική εφαρμογή ο οργανωτικός μετασχηματισμός της και η μετάβαση σε ένα δυναμικό μοντέλο λειτουργίας με λιγότερη ιεραρχία και περισσότερη ομαδικότητα. Το μοντέλο αυτό, όπως σημειώνεται, βασίζεται σε πρακτικές που εξυπηρετούν τον νέο, ευέλικτο τρόπο εργασίας, βασισμένες στην ψηφιακή τεχνολογία και την αναθεώρηση του παραδοσιακού χώρου εργασίας.
«Σε μια ιδιαίτερη εποχή που χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητες, περιορισμούς, διαχείριση ειδικών κινδύνων, η εταιρεία όχι μόνο προστάτεψε την υγεία των ανθρώπων της με την ευέλικτη εργασία και την αυστηρή -καθολική σχεδόν- εργασία εξ αποστάσεως, αλλά ταυτόχρονα στάθηκε όσο ποτέ άλλοτε κοντά στους ασφαλισμένους της» επισημαίνει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican.
Ο επικεφαλής της εταιρείας υπογραμμίζει σε εσωτερική ανακοίνωση τη συναίνεση, συνοχή, υποδειγματική συνεργασία και συμβολή της εταιρικής κοινωνίας των εργαζομένων σε αυτό το διπλό επίτευγμα Μετασχηματισμού και καλών οικονομικών αποτελεσμάτων. Οι δομικές αλλαγές δεν έχουν ανάλογο προηγούμενο στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα για επιχείρηση τόσο μεγάλη, με περισσότερους από 1.000 εργαζομένους.
«Έχουμε βάλει με αποφασιστικότητα και αναπτυγμένο σχέδιο τις βάσεις για ένα δυναμικό, βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο, που θα οδηγήσει την Interamerican πρωταγωνιστικά για την ασφαλιστική αγορά στο βάθος του χρόνου. Ταυτόχρονα, πέρυσι βελτιώσαμε τα οικονομικά αποτελέσματα μας μεγαλώνοντας την Εταιρεία, παρά την ενέργεια που δώσαμε για τη μεγάλη τομή στην οργάνωση και δομή.
»Και αυτά έγιναν σε συνθήκες πολύ δύσκολες, λόγω της πρωτοφανούς συγκυρίας της πανδημίας και της πολλαπλής κρίσης. Αυτή η επιτυχία οφείλεται, πρωτίστως, στο ανθρώπινο δυναμικό και πρέπει να πάρει τώρα μια μεγάλη ανάσα, ώστε να αποφορτιστεί και να ανανεώσει τις δυνάμεις του» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος.