Ανάπτυξη εσόδων και συνδρομητικής βάσης πέτυχε κατά τη διάρκεια του β' τριμήνου 2021 η WIND, ενώ σημείωσε σημαντική πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς της στόχους.
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την πορεία των αποτελεσμάτων του β' τριμήνου. Είδαμε μια συνεχιζόμενη αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης, ως αποτέλεσμα της επιτυχούς υλοποίησης της στρατηγικής μας και της σταδιακής επαναφοράς της οικονομίας στην κανονικότητα.
Κοιτάζοντας πλέον και το δεύτερο εξάμηνο, είμαστε σίγουροι για τη συνέχιση της ανάπτυξης μας, καθώς αξιοποιούμε την αυξανόμενη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας σε ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον λειτουργίας.
Τέλος, με μεγάλη χαρά η εταιρεία ανακοίνωσε στις 16 Αυγούστου την εξαγορά της WIND Ελλάς από την United Group, μια συναλλαγή που αναμένουμε να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή το 2022. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε υλοποιήσει έναν πολυεπίπεδο μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων μας, βελτιώνοντας σημαντικά τις υποδομές, τις υπηρεσίες μας, καθώς και την εμπειρία των πελατών μας. Η ένταξη μας σε έναν διεθνή ηγέτη τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης όπως είναι η UG, είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο για εμάς και θα ενισχύσει περαιτέρω τις δυνατότητές μας και τα οφέλη για τους πελάτες μας», σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα του Β’ τριμήνου 2021, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
Συγκεκριμένα:
Αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες ως αποτέλεσμα των ισχυρών εμπορικών επιδόσεων
Συνολικά έσοδα από υπηρεσίες €130,3 εκατ., αυξημένα κατά 5,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020
Η απόδοση του EBITDAaL αντανακλά τη συναλλαγή με την Vantage Towers και την αύξηση εσόδων
Προσαρμοσμένο EBITDAaL €28,5εκατ. με περιθώριο 21,9%
Αύξηση κατά €2,4 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, προσαρμοσμένο για τη συναλλαγή με την Vantage Towers σαν να είχε συμβεί την 1η Ιανουαρίου του 2020
Αύξηση των συνδρομητών σε σχέση με το Β’ τρίμηνο του 2020
+5,2% πελάτες κινητής με συμβόλαιο
+1,9% πελάτες σταθερής με συμβόλαιο
Συνεχής πρόοδος έναντι των στρατηγικών προτεραιοτήτων
Επιταχυνόμενη πληθυσμιακή κάλυψη 5G
10,9% αύξηση σε νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης, συνολικά 267.000
2,8% αύξηση σε εταιρικούς πελάτες, συνολικά 82.000
Αύξηση 42,7% σε πελάτες οπτικών ινών (NGA)
Συνολικές κατασκευασμένες γραμμές οπτικών ινών (NGA) 421.000
11% των πωλήσεων τριμήνου προήλθε από τα online κανάλια
Συνολικές επενδύσεις, των τελευταίων 12 μηνών (ως τις 30/6/21), €94,5 εκατ.
H εταιρεία παραμένει πιστή στη στρατηγική της για αύξηση του πελατολογίου της, επενδύοντας στην επέκταση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 5G και τη διείσδυση των δικτύων οπτικών ινών (FFTC/FFTH), καθώς και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της.