Βritish Airways: Ακυρώνει άλλες 1.500 πτήσεις τις επόμενες εβδομάδες

Σε ακύρωση περίπου 1.500 ακόμα πτήσεων σχεδιάζει να προβεί η British Airways τις επόμενες εβδομάδες καθώς εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω των ελλείψεων προσωπικού που πλήττουν τόσο την ίδια όσο και συνολικότερα ο ταξιδιωτικός κλάδος αυτό το καλοκαίρι.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα περικόψει περαιτέρω το καλοκαιρινό της πρόγραμμα πτήσεων καθώς ο τομέας των αερομεταφορών αντιμετωπίζει «την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία του».

Η BA παρουσίασε τον Μάιο σχέδιο περικοπής κατά 10% των πτήσεών της κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής της περιόδου, η οποία διαρκεί από τον Μάρτιο έως τον Οκτώβριο, έχοντας ως απώτερο στόχο να προσπαθήσει να ενισχύσει την αξιοπιστία της για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της.

Τον Ιούλιο οι μαζικές ακυρώσεις

Ο αερομεταφορέας αποφάσισε τώρα να μειώσει κατά 1% pεραιτέρω τις πτήσεις της, ποσοστό που ισοδυναμεί με περίπου 1.500 πτήσεις, η πλειονότητα των οποίων θα ακυρωθεί αυτόν τον μήνα.

Η BA εξετάζει επίσης εάν θα περικόψει ακόμη περισσότερες πτήσεις αργότερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει τον σχεδιασμό της αεροπορικής εταιρείας, αφού η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε θα αναστείλει το αυστηρό πλαίσιο κανόνων που αναγκάζουν τις αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν ή αλλιώς να χάνουν τις προσοδοφόρες θέσεις slots.

Με την έγκαιρη αναστολή των πτήσεων, η διοίκηση της BA ελπίζει να αποφύγει την αναταραχή της τελευταίας στιγμής που έπληξε ορισμένες αεροπορικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο στις αρχές του περασμένου μήνα, με αποτέλεσμα σκηνές χάους στα αεροδρόμια καθώς πολλοί επιβάτες έμαθαν την τελευταία στιγμή για τις ακυρώσεις των πτήσεών τους, αφότου έφτασαν στο αεροδρόμιο.

Ωστόσο, η απόφαση για ακύρωση κι άλλων πτήσεων είναι ένα πλήγμα για την αεροπορική εταιρεία και τον διευθύνοντα σύμβουλο Sean Doyle, ο οποίος ήλπιζε ότι η αποφασιστική δράση που έλαβε η εταιρεία τον Μάιο θα της επέτρεπε να εκτελέσει πλήρως το χρονοδιάγραμμα.

Άλλες 10.000 απολύσεις

Η BA είναι υποστελεχωμένη μετά την απόλυση περίπου 10.000 υπαλλήλων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά αντιμετωπίζει και ευρύτερα προβλήματα πόρων, όπως άλλωστε και ολόκληρος ο κλάδος συμπεριλαμβανομένων των αεροδρομίων, των υπηρεσιών εδάφους και του προσωπικού ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

«Καθώς ολόκληρη η αεροπορική βιομηχανία συνεχίζει να αντιμετωπίζει την πιο δύσκολη περίοδο της ιστορίας της, δυστυχώς κατέστη απαραίτητο να γίνουν κάποιες περαιτέρω περικοπές. Είμαστε σε επαφή με τους πελάτες για να ζητήσουμε συγγνώμη και να προσφέρουμε μια νέα κράτηση ή την πλήρη επιστροφή χρημάτων», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της.