«Οι καλές εταιρείες ικανοποιούν ανάγκες, οι μεγάλες εταιρείες δημιουργούν αγορές» είχε πει ο αμερικανός γκουρού του μάρκετινγκ Philip Kotler. Και η οικογένεια Γεράρδου δείχνει αποφασισμένη να «ταξιδέψει» την Πλαίσιο Computers ακόμη πιο μακριά.
Το επόμενο κεφάλαιο για τη γνωστή αλυσίδα, μετά την αποχώρησή της από το Χρηματιστήριο Αθηνών, έχει ήδη αρχίσει να γράφεται, με τον Γιώργο και τον Κώστα Γεράρδο να συνεχίζουν να κρατάνε το «τιμόνι» των εξελίξεων.
Οι φιλόδοξοι στόχοι των ιδιοκτητών, που έχουν συγκεντρώσει πάνω από το 97% των μετοχών της Πλαίσιο, αποτυπώνονται στο νέο τριετές επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των 30 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει τεθεί σε εφαρμογή.
Ευχαριστημένοι πελάτες, ευελιξία, καινοτομία και οργανική ανάπτυξη είναι οι βασικές προτεραιοποιήσεις της αναπτυξιακής στρατηγικής της Πλαίσιο Computers, η οποία πιο «ανάλαφρη» από τις δεσμεύσεις που δημιουργούσε η παραμονή της στο χρηματιστήριο, στοχεύει να παραμείνει στην πρωτοπορία.
Επί του πρακτέου, τα κεφάλαια των 30 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν σε:
– Επενδύσεις σε logistics μεγάλων συσκευών και επενδύσεις σε logistics μικρών συσκευών, τόσο σε software, όσο και σε hardware.
– Επενδύσεις σε πλατφόρμα e-commerce.
– Επενδύσεις σε πληροφοριακές υποδομές.
– Ανανέωση καταστημάτων, προσθέτοντας και οικιακές συσκευές σε κάποια καταστήματα που δεν περιλαμβάνουν μέχρι σήμερα, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον για δημιουργία νέων καταστημάτω, τόσο στην Αττική όσο και στην περιφέρεια.
Όλα αυτά απορρέουν κυρίως από την πολύ καλή έως τώρα πορεία της εταιρείας (σ.σ. το 2021 κατάφερε να καταγράψει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη της τελευταίας 15ετίας, ενώ από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της, εδώ και 52 χρόνια, είναι κερδοφόρος), καθώς και το όραμα να παραμένει καινοτόμος στο χώρο της ελληνικής αγοράς λιανικής.
Βασικός στόχος της εταιρείας, αλλά και ταυτόχρονα σημαντική πρόκληση είναι να παρέχει τη βέλτιστη εξυπηρέτηση στον πελάτη.
Να παρέχει δηλαδή ένα συνδυασμό χαμηλών τιμών, υψηλής ποιότητας στα προϊόντα, εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης και πολύ καλή υποστήριξη after sales.
Λαμβάνοντας όμως πάντα υπόψη ότι το μέλλον της λιανικής «πατά» στην απρόσκοπτη πολυκαναλική εμπειρία, όπου ο πελάτης μπορεί να ψωνίζει την ώρα που θέλει, με τον τρόπο που θέλει, ότι θέλει και να παραλαμβάνει το προϊόν του με τον ίδιο τρόπο, παρόλο που τα τελευταία χρόνια υπήρξε αυξητική τάση για τις online αγορές.
Δεν είναι τυχαίο, πως ο Γιώργος Γεράρδος δεν σταμάτησε ποτέ να χτίζει αυτό που ονομάζει «κεφαλαιοποίηση της πιστότητας των πελατών».
Άλλωστε, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, η Πλαίσιο από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της καινοτομεί, στην προσπάθεια να προσφέρει στον καταναλωτή το «piece of mind».
Θυμίζουμε ότι ήταν η πρώτη αλυσίδα λιανεμπορίου στην Ελλάδα που προσέφερε πολλαπλά κανάλια εξυπηρέτησης στους καταναλωτές ήδη από το 1995, ενώ απέκτησε παρουσία στο διαδίκτυο με ηλεκτρονικό κατάστημα από το 1999.
Και οι καινοτομίες συνεχίζονται. Στον τομέα των logistics, μόνο το 2022 εγκαινιάστηκαν δύο νέες υπηρεσίες παράδοσης, με τη μία να αφορά το live tracking της και ενημέρωση 30’ πριν και την άλλη υπηρεσία απογευματινής παράδοσης (17:00-22:00) κάνοντας την αλυσίδα Πλαίσιο τον πρώτο retailer τεχνολογίας στην Ελλάδα με τέτοιου είδους υπηρεσίες.