Οι τιμές της μπύρας ανέβηκε υπερβολικά και οι πωλήσεις βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση. Το λαϊκό αλκοολούχο ποτό που κατέκτησε τον κόσμο τις τελευταίες δεκαετίας «χάνει στροφές» παγκοσμίως, καθώς οι αλυσιδωτές αυξήσεις των ζυθοποιών δεν γίνονται αποδεκτές από το καταναλωτικό κοινό.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες σε μείωση των προβλέψεων για τα κέρδη της, προχώρησε η Heineken.
Τα κέρδη υποχώρησαν κατά 22% σε προσαρμοσμένη βάση το πρώτο εξάμηνο, ανέφερε τη Δευτέρα η ζυθοποιία με έδρα το Άμστερνταμ. Η κατανάλωση μπύρας μειώθηκε περισσότερο από το αναμενόμενο, καθώς οι τιμές αυξήθηκαν σχεδόν 13%.
Η Heineken είναι η πρώτη από τις μεγάλες παγκόσμιες ζυθοποιίες που ανακοινώνει αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου, τα οποία προμηνύουν δυσοίωνες προβλέψεις για τις ανταγωνίστριες Anheuser-Busch InBev NV και Carlsberg A/S.
Η Heineken προέβλεψε ότι οι τιμές θα συγκρατηθούν το δεύτερο εξάμηνο , διάστημα στο οποίο η εταιρεία υπολογίζει σε αναστροφή των κερδών της με την βοήθεια της τουριστικής περιόδου.