Πώς η πρεμιέρα του Squid Game επηρέασε τις μετοχές στη Νότια Κορέα

Ενα μέτριο ντεμπούτο για τη νέα σεζόν της σειράς blockbuster του Netflix, Squid Game, έστειλε τις μετοχές ορισμένων νοτιοκορεατικών εταιρειών απότομα χαμηλότερα την Παρασκευή.

Η Artist United Inc., μια εταιρεία διανομής και εμπορίας ταινιών στην οποία ο πρωταγωνιστής του Squid Game Lee Jung-jae είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος, υποχώρησε κατά 30%. Η Wysiwyg Studios Co., ένας άλλος επενδυτής της Artist United, σημείωσε βουτιά έως και 25%, ενώ η Dexter Studios Co., ένας κορεατικός εταίρος της Netflix, βυθίστηκε κατά 24%.

Το κορεατικό θρίλερ επιβίωσης αποτέλεσε τεράστια παγκόσμια επιτυχία όταν έκανε πρεμιέρα το 2021, προκαλώντας ράλι στις τοπικές μετοχές ψυχαγωγίας λόγω των προσδοκιών για οφέλη από το κυνήγι του Netflix για περαιτέρω επιτυχίες. Η πρώτη σεζόν βρέθηκε στην κορυφή των τίτλων του αμερικανικού κολοσσού streaming με τις περισσότερες προβολές σε κάθε ήπειρο και έγινε το πρώτο ξενόγλωσσο πρόγραμμα που προτάθηκε ποτέ για το καλύτερο δράμα στα βραβεία Emmy, σύμφωνα με το Bloomberg.

Οι προσδοκίες ήταν υψηλές για τη δεύτερη σεζόν του δυστοπικού δράματος, η οποία κυκλοφόρησε στις 26 Δεκεμβρίου. Αν και ορισμένες αξιοσημείωτες κριτικές ήταν λιγότερο από ευνοϊκές, μέχρι στιγμής έχει αποσπάσει την έγκριση του 85% των κριτικών και του 65% των θεατών στο Rotten Tomatoes.

«Αυτή η σεζόν του Squid Game αφήνει υπονοούμενα για φιλοδοξίες μεγαλύτερης κλίμακας, αλλά κάνει ελάχιστα για να τις επιδιώξει», ανέφεραν οι New York Times στην κριτική τους, προσθέτοντας ότι η αφήγηση «κολλάει».

Η τρίτη και τελευταία σεζόν του Squid Game αναμένεται να προβληθεί το 2025.