Η Jaguar Land Rover, θα ξεκινήσει εκ νέου την παραγωγή αυτοκινήτων στην Ευρώπη από τις 18 Μαΐου. Ο αρχικός προγραμματισμός προβλέπει να ξεκινήσει η παραγωγή αυτοκίνητων σε ένα από τα τρία βρετανικά εργοστάσια αυτοκινήτων και στο εργοστάσιό του στη Σλοβακία, όπου κατασκευάζεται η νέα γενιά του Defender.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν την επόμενη ημέρα στη παραγωγή αυτοκινήτων και να αντιμετωπίσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προβλήματα που έφερε η πανδημία σε όλο τον κόσμο.
Ακόμη δεν έχει καθοριστεί η ημερομηνία για το άνοιγμα των εργοστασίων της πολυτελούς βρετανικής μάρκας στο κεντρικό αγγλικό εργοστάσιο κινητήρων της JLR στο Wolverhampton, στο εργοστάσιο στην Αυστρία όπου κατασκευάζεται το ηλεκτρικό I-Pace, καθώς και στα εργοστάσια στο British Halewood και στο Castle Bromwich.
«Θα υιοθετήσουμε αυστηρά μέτρα κοινωνικής απόστασης σε ολόκληρη την επιχείρησή μας και επί του παρόντος αξιολογούμε μια σειρά διαφορετικών μέτρων για να διασφαλίσουμε ότι προστατεύουμε το εργατικό δυναμικό μας όταν αρχίσουν να επιστρέφουν στη δουλειά», αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση της μάρκας.
Στην Κίνα, το εργοστάσιο της κοινοπραξίας λειτουργεί από τα μέσα Φεβρουαρίου και η εταιρεία ανακοίνωσε ότι βλέπει κάποια θετικά σημάδια όσον αφορά τη ζήτηση.
«Αρχίζουμε να βλέπουμε ανάκαμψη στις πωλήσεις οχημάτων και οι πελάτες επιστρέφουν στις εκθέσεις μας», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Αυτή η περίοδος ειναι καθοριστική για το μέλλον της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει στον ινδικό όμιλο Tata, καθώς λανσάρει τη νέα γενιά του Land Rover Defender και τις πρώτες υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport.
Τα premium compact SUV είναι διαθέσιμα με τεχνολογία plug-in hybrid electric vehicle (PHEV) και παρέχουν υψηλή απόδοση, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 66 χλμ. και εκπομπές CO2 από 32 γαρμ/χλμ.
Η νέα γκάμα υβριδικών μοντέλων φέρει το σήμα P300e και συμπληρώνει τα ήδη υπάρχοντα mild-hybrid SUV 48V.
Ο Nick Rogers, Executive Director of Product Engineering της Jaguar Land Rover, δήλωσε: "Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη εσωτερικά, η αρθρωτή, κλιμακούμενη και ευέλικτη αρχιτεκτονική της οικογένειας Ingenium μάς επιτρέπει να είμαστε από τους πρώτους στην αγορά με ένα τρικύλινδρο σύστημα plug-in hybrid, προσφέροντας στους πελάτες μας ακόμα περισσότερες επιλογές.
Ο συνδυασμός της ηλεκτροκίνησης, της μείωσης του μεγέθους και του βάρους δίνει εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου, ηλεκτρική αυτονομία και οδήγηση στην πόλη με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Είτε οδηγούμε μεγαλύτερες αποστάσεις εκτός δρόμου είτε στην πόλη, το πιο πρόσφατο plug-in hybrid μας προσφέρει την ίδια μεγάλη ικανότητα Land Rover και αυτοκυριαρχία με ηλεκτρική οδήγηση και απόδοση παγκόσμιας κλάσης".
Τα νέα υβριδικά μοντέλα εξοπλίζονται με έναν καινούργιο βενζινοκινητήρα 1.500 κεκ απόδοσης 200 ίππων και με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 109 ίππων οποίος ενσωματώθηκε στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 6,4 δευτερόλεπτα στο Range Rover Evoque, ενώ το Discovery Sport ολοκληρώνει το τεστ ο-100χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα. Και τα δύο μπορούν να φτάσουν ταχύτητες μέχρι 135 χλμ./ώρα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια.
Το Range Rover Evoque P300e εκπέμπει μόλις 32 γραμ/χλμ CO2 (WLTP) και διαθέτει μια ηλεκτρική αυτονομία με μηδενικούς ρύπους μέχρι 66 χλμ μέση κατανάλωση καυσίμου 1,4 λίτρα/100χλμ.
Το Discovery Sport P300e, έχει αυτονομία μέχρι 62 χλμ, μέση κατανάλωση 1,6 λίτρα/100 χλμ. Χάρη στην ηλεκτροκίνητη τεχνολογία της, το Discovery Sport P300e παράγει χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 36 γραμ/χλμ.
Ανακοινώθηκε ότι είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ελλάδα. Το νέο Range Rover Evoque P300e PHEV από 62.800 ευρώ και το Discovery Sport P300e PHEV από 57.200 ευρώ.