Νέα υπηρεσία προβολής εταιρειών από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο

Μια νέα υπηρεσία, την «Ηλεκτρονική Προβολή Εταιρειών», μέσω της ειδικής ιστοσελίδας για τις εκθέσεις www.german-fairs.gr, υποστηρίζει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, με σκοπό την ενίσχυση της εξωστρέφειας των εταιρειών που συμμετέχουν στις διεθνείς διοργανώσεις των Γερμανικών Εκθεσιακών Οργανισμών, των οποίων επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και την Κύπρο είναι το Επιμελητήριο.

Πρόκειται για πρωτοβουλία, που στόχο έχει την ψηφιακή προβολή των εταιρειών-εκθετών ή buyers στο πλαίσιο συμμετοχής τους σε διεθνείς εκθέσεις. Το δικαίωμα αυτό, της e-προβολής, το έχουν οι εταιρείες για το χρονικό διάστημα μέχρι τέλος του έτους 2021.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, με τη νέα υπηρεσία παρέχεται η δυνατότητα στις εν λόγω εταιρείες να προβληθούν ηλεκτρονικά στην ειδική ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου, μέσω ενός ειδικού banner, με το οποίο ο επισκέπτης θα μεταφέρεται στην σελίδα "TOP Companies" της εκάστοτε έκθεσης, όπου θα είναι συγκεντρωμένα τα λογότυπα όλων των εταιρειών και το κάθε λογότυπο θα κάνει ανακατεύθυνση στη σελίδα με το προφίλ της κάθε εταιρείας. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα προβολής των brands σε logo-slider, στη σελίδα της εκάστοτε έκθεσης, μέσω του οποίου ο επισκέπτης μεταφέρεται απευθείας στη σελίδα με το προφίλ της κάθε εταιρείας.

Σημειώνεται ότι το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα και την Κύπρο, για περισσότερα από 65 χρόνια τους παρακάτω Γερμανικούς Εκθεσιακούς Οργανισμούς: Messe Berlin GmbH, Hamburg Messe und Congress GmbH, Deutsche Messe AG, Kölnmesse GmbH, Messe München GmbH, GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH, IMAG GmbH, MEPLAN GmbH, Solar Promotion GmbH και Spielwarenmesse eG. Παράλληλα, υποστηρίζει εκθέτες, κατόπιν συμφωνίας με τους εξής Γερμανικούς Εκθεσιακούς Οργανισμούς: Messe Essen GmbH, Landesmesse Stuttgart GmbH, Reed Exhibitions GmbH, AFAG Messen und Ausstellungen GmbH, πάντα με πρωταρχικό στόχο τη στήριξη και την ενίσχυση της ελληνικής και κυπριακής επιχειρηματικότητας.

Σημειώνεται ότι, η εξωστρέφεια αποτελεί βασικό πεδίο ανάπτυξης για τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετέχοντας σε εκθέσεις του εξωτερικού, έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν ταχύτατα τις εργασίες τους, μέσα από εμπορικές ή και στρατηγικού χαρακτήρα συμφωνίες, ιδιαίτερα, όταν απευθύνονται σε μεγάλες εθνικές αγορές όπως η γερμανική, αλλά και στη διεθνή επιχειρηματική κοινότητα.