Η Bertelsmann SE & Co ανακοίνωσε ότι τα έσοδα και τα κέρδη στο α΄ εξάμηνο μειώθηκαν, καθώς και ότι αναμένει οι αγορές διαφήμισης να ανακάμψουν σταδιακά στη διάρκεια του υπόλοιπου έτους.
Η γερμανική εταιρεία media, υπηρεσιών και εκπαίδευσης, ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 488 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 502 εκατ. ευρώ στη διάρκεια της αντίστοιχης περιόδου του προηγουμένου έτους.
Τα έσοδα στο α΄ εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 7,85 δισ. ευρώ, σε σχέση με τα 8,61 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων διαμορφώθηκαν στα 805 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα από τα 824 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.
«Ξεκινήσαμε τον χρόνο καλά, αλλά από τον Μάρτιο αισθανόμαστε την οικονομική επίδραση της πανδημίας, ιδιαίτερα στις αγορές διαφήμισης», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Rabe.
«Η πτώση στα διαφημιστικά έσοδα αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από την άνθιση στις εκδόσεις βιβλίων, στη μουσική και συγκεκριμένα στις δραστηριότητες εκπαίδευσης, αλλά επίσης μέσω της ενεργού διαχείρισης κόστους και ταμειακών ροών», πρόσθεσε ο Rabe.