Δεκτή έκανε η Αττικό μετρό την προσφορά του σχήματος των εταιρειών Άβαξ, Ghella και Alstom, σήμερα κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των οικονομικών προσφορών. Η κοινοπραξία η οποία, εάν δεν υπάρξουν ανατροπές, θα αποτελέσει τον ανάδοχο του έργου, ύψους 1,8 δισ. ευρώ, κατέθεσε σύμφωνα με πληροφορίες την πιο συμφέρουσα προσφορά, οδηγώντας στον αποκλεισμό του σχήματος Άκτωρ, Ansaldo και Hitachi.
Εξάλλου, η τεχνική προσφορά των εταιρειών Αβαξ, Ghella και Alstom έχει συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία, συγκριτικά με αυτήν της αποκλεισθείσας κοινοπραξίας. Τα επόμενα βήματα του μεγαλύτερου δημόσιου συγχρηματοδοτουμενου έργου των τελευταίων δεκαετιων περιλαμβάνουν τη συνταξη του πρακτικού διενέργειας του διαγωνισμού από την επιτροπή διαγωνισμού της Αττικό Μετρό.
Εν συνεχεία μέλει να φανεί εάν θα κατατεθούν προσφυγές, καταρχάς στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών και ακολούθως στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Σε κάθε περίπτωση, η αποσφράγιση, σήμερα, των οικονομικών προσφορών είναι ένα σημαντικό βήμα για την πρόοδο του έργου που παρέμενε "κολλημένο” για τουλάχιστον ενάμιση χρόνο.
Έρχεται έξι χρόνια μετά την εξαγγελία του έργου και τρία χρόνια μετά τη δημοπράτησή του. Η πρώτης φάση της γραμμή 4 του μετρό Άλσος Βεΐκου – Γουδή περιλαμβάνει 15 συνολικά σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).