Η Eurobank ανακοίνωσε ότι θέτει στη διάθεση των πελατών της ένα πλήρες ψηφιακό φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και υπηρεσιών, αξιοποιώντας όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v-Banking, με κεντρικό στόχο ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση, να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, εν μέσω των νέων περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας λειτουργεί κανονικά και παραμένει στη διάθεση του κοινού, σε όλη την επικράτεια, με την αυστηρή τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία εργαζομένων και πελατών.
Ωστόσο, η Eurobank, για την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων, ενθαρρύνοντας τους πελάτες της να το αξιοποιήσουν, μειώνοντας τις μετακινήσεις τους και συμβάλλοντας στην ανάσχεση της πανδημίας.
Οι ιδιώτες πελάτες της Eurobank έχουν τη δυνατότητα για διενέργεια περισσοτέρων από 1.200 συναλλαγών μέσω του e banking με ασφάλεια και μικρότερο κόστος, καθώς και ελέγχου των οικονομικών, με μια ματιά, όλο το 24ωρο. Οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν online κωδικούς για το e-Banking και το Eurobank Mobile App, με τη χρεωστική ή την πιστωτική τους κάρτα, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο κατάστημα.
Μέσω του Eurobank Mobile App έχουν τη δυνατότητα αποστολής χρημάτων από το κινητό, πληρωμών με ασφάλεια, διαχείρισης καρτών, ελέγχου προϊόντων στην Eurobank και σε άλλες τράπεζες ενώ μέσω του Eurobank Wallet, το ψηφιακό πορτοφόλι μπορούν να πραγματοποιούν ανέπαφες συναλλαγές χωρίς να απαιτείται πληκτρολόγηση κωδικού ασφαλείας στο POS.
Οι επιχειρήσεις έχουν μεταξύ άλλων μέσω της υπηρεσίας e-Banking για επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης κεφαλαίων στην Eurobank και σε άλλες τράπεζες, ενημέρωση για τις κινήσεις εταιρικών καρτών, δανείων, υπολοίπων, λογαριασμών αλλά και για τις συναλλαγές θυγατρικών, ενημέρωση για την ημερομηνία λήξης ασφαλιστικής ενημερότητας.
Επίσης, εξόφληση προμηθευτών, συνεργατών, λογαριασμών, καρτών, δανείων, μισθοδοσίες προσωπικού και πληρωμών για εισαγωγές/ εξαγωγές, αίτησης απόκτησης POS και καρνέ επιταγών.
Η Eurobank δίνει επίσης δέσμη ψηφιακών υπηρεσιών για συναλλαγές & εισπράξεις καθώς και την υπηρεσία v-Banking για εξυπηρέτηση επιχειρήσεων μέσω βιντεοκλήσης με τον προσωπικό τους σύμβουλο. Για την ψηφιακή οργάνωση του συναλλακτικού κυκλώματος, διατίθενται οι υπηρεσίες e-Auctions, e-Invoicing και δυνατότητες διασύνδεσης μέσω του Eurobank API Portal.