Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει

Το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται πώς ήρθε για να μείνει. Οι e-παραγγελίες εξακολουθούν να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης ακόμη και μετά την άρση των περισσότερων περιοριστικών μέτρων.

Άλλωστε στις αλλαγές που έχουν καταγραφεί στη συμπεριφορά των καταναλωτών, λόγω της πανδημίας και ειδικά στην αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Εμπορίου, μέλος Δ.Σ. ευρωπαϊκής ομοσπονδίας ηλεκτρονικού εμπορίου και μέλος Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Μάκης Σαββίδης.

Όπως δήλωσε μιλώντας στην ΕΡΤ, «βλέπουμε μεγάλες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε όλους τους κλάδους. Είναι μεγάλο το όφελος για την ελληνική οικονομία από τις εξαγωγές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι αγορές της Αθήνας και όλης της χώρας είναι ο πιο ασφαλής προορισμός για τις αγορές μας, τηρούμε τα πρωτόκολλα.

Οι εκπτώσεις που θα γίνουν αυτό το διάστημα θα είναι πολύ μεγάλες, υπάρχει πολύ εμπόρευμα στην αγορά που δεν έχει διατεθεί».

Super Market: Το 2021 εκτοξεύθηκαν κατά 60% οι online πωλήσεις

Ο κλάδος των online super market συνέχισε την εντυπωσιακή ανάπτυξη του και στο τρίτο τρίμηνο του 2021, αφού οι πωλήσεις «έτρεξαν» με 60% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group.

Οι κατηγορίες που σημείωσαν αύξηση είναι οι εξής:

· προϊόντα για κατοικίδια 108%

· προϊόντα αρτοποιίας 70%

· καλλυντικά / είδη περιποίησης 69%

· ποτά / αναψυκτικά 65%

· χαρτικά / είδη καθαρισμού 61%

· φρέσκα τρόφιμα 58%

· συσκευασμένα / κατεψυγμένα τρόφιμα 57%

· προϊόντα περιποίησης47%

· τρόφιμα για βρέφη και παιδιά 47%

Συνολικά στο εννεάμηνο του 2021 η ανάπτυξη του online τζίρου των super market ανέρχεται σε 117% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.