Οικονομία
Όμιλος ΟΤΕ: Δωρεά 2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των ελληνικών νοσοκομείων
Στη δωρεά 2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των ελληνικών νοσοκομείων με αναπνευστήρες, κλίνες κατάλληλες για ΜΕΘ και άλλο ιατρικό εξοπλισμό, βάσει των αναγκών...